Followers

tolong klik ye....

weekwnd seorang pelajar versi realiti

assalamualikum...
atok.. o atok.... 
cucu datang ni....


selamat pagi yg nak masuk tengah hari...
or dh memang tengah hari? mane-mane je la....


btw, semalam punye la cakap weekend bakal diisi dengan menyiapkan assignment n report...
tu weekend seorang pelajar versi fantasi ye...
tp hr ni lain plak jadinye... 


bangun dah lewat..
pastu bangun trus menghadap laptop..
on9 facebook, bukak youtube n visit rumah tumpangan merangkap rumah hantu ni...
ish3... cmni ke student..??? 
sebenarnye inilah hakikat sebenar lagi realiti weekend seorang student...


pastu tengok fon, ade plak missed call dr nombor tak kenal beserta message...
lantak pi la sape pon... maleh nak layan nombor tak kenal ni...


pastu ade message lain dari friendzzz...
ramai tu.. ade ajak p kl, ade ajak p genting..
adoiyai.. tengah banyak keje tapi kurang wang ni la ramai mengajak berjimba-jimba bersuka ria bersama nestle cornflakes... 
nak pergi ke tak nak ye??
rase macam nak pergi sebab ade orang nak belanje.. hihihi...


tolong la saya...
akal dan fikiran tengah berperang ni....

p/s:
pesanan minah buat diri sendiri
buat asignment tu la minah
jangan asyik fikir nak enjoy je..!!

2 comments:

fz said...

err..mmg camtu la biasa jadi..
sblom tido pasang niat nk buat tu buat ni..last2 sume xjadi:p

~MiNaH sEnGeT~ said...

tau xpe... niat tinggal niat je...
haishhh.. bile ntah nk jd rajin versi budak nerd ni.. hihii...