Followers

tolong klik ye....

Jom Puasa... ^_^

assalamualaikum pembuka bicara...

di sini saya Nor Farhana ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umat Islam tidak kira di mana anda berada..
pesanan sampingan, jangan puasa yang2 yok ye... =p

hahaha..
da macam buat ucapan kat radio plak..
anyway, diam tak diam, kita da pun berada di bulan Ramadhan al Mubarak..
bersyukur ke hadrat Ilahi kerana kita masih diberi kesempatan sekali lagi untuk berpuasa pada tahun ini...

tadi effa berpeluang ke surau di kampung terchenta ni untuk menunaikan solat terawih..
Alhamdulillah ramai di surau tadi..
pakcik makcik adik kakak atok nenek..
rasanya macam baru lagi solat terawih tahun lepas..
cepat betul masa berlalu..
semoga tahun ni dapat menunaikan solat terawih penuh di surau..

ok la.. da tengah malam ni..
effa da nak tido.. pagi nanti nak bangun sahur pulak...
korang semua jangan lupe bangun sahur tau..
jangan tengah hari esok buat2 lupe gi geledah dapur n korek periuk pulak..
bagi yang uzur diberi pengecualian.. haha...

ok la..
akhir kata, semoga di bulan Ramadhan yang mulia ini kita semua beroleh keberkatan n dilimpahi rahmat Allah s.w.t.
aminnnnn...........

2 comments:

oranglidi said...

laa.. farhana ke nama sbnar. hehe. slamat berpuasa!

~MiNaH sEnGeT~ said...

hihihi... ramai xtau name sebenar.. =p
oranglidi plak ape name sebenar ek?
selamat berpuasa jugak... =)