Followers

tolong klik ye....

Kawan, Sahabat & Teman

dulu ku punya teman
kini tiada 
terima kasih kawan

dulu ku punya kekasih
kini kasihnya pudar
terima kasih kawan

dulu ku punya kegembiraan 
kini ku miliki kesedihan
terima kasih kawan

dulu wajahku dihiasi senyuman
kini air mata menjadi teman
terima kasih kawan

doaku 
semoga kau kawanku
memperoleh kegembiraan n kebahagiaan
dan ku tahu
Tuhan akan makbulkn

kerana 
Dia Maha Pengasih dan Penyayang

buat temanku 
maafkan diriku


tetapi ketahuilah
dirimu begitu berharga bagiku


pesan abahku,
sekiranya orang berbuat jahat kepada kita..
ucapkan alhamdulillah..
kita tidak perlu membalasnya dengan kejahatan
kerana itu menunjukkan kita tidak ubah sepertinya..
pohonlah kepada Tuhan agar dia diberi yang baik-baik saja...

insyaallah abah..
effa akan ingat pesanan abah sampai bila-bila..



ku cuba untuk tersenyum kembali
tetapi sukar..
sahabat, bantulah aku...
ku sudah xpunya teman..
ku sudah xpunya kawan..
cuma sahabat yang masih ku ada...




temanilah aku...
pujuklah aku..
bantulah aku..
bagilah aku kekuatan untuk menghadapi semua dugaan yang mendatang...

1 comment:

Boneka Tak Sakit said...

rilek la banyak2 bersabar.. apa2 yg belaku mesti ada hikmah dia, ketentuan Illahi kita kena yakin terbaik tuk diri kita

lagi satu nak gembira tu satu option!!!