Followers

tolong klik ye....

SENGGUGUT = BERANAK = ANGIN PASANG ???????????

adoiiiiiiiiiiiiii......
xsuke keadaan cmni...
sakittttttttttt...............
xsuke r senggugut...
bkn sesungut butterfly tu ye....
tp senggugut yg menyebabkn ku bersungut n hampir tumbuh sesungut...
ntah ape yg aku merungut n mengarut ni.....
sakit sgt999999999999...

sakit mcm nk beranak..!!!
ramai org tnye..
'mne ko tau sakit tu mcm sakit nk beranak?'
dengan penuh keyakinan aku menjawab
'mama ckp sakit yg plg sakit adalah sakit nk beranak n bg aku, aku rase sakit ni yg sakit plg sakit lg sakit yg aku penah rase so aku pon ckp la "sakit mcm nk beranak"..'

or equation

sakit yg plg sakit = sakit nk beranak   --------> (1)
sakit yg plg sakit bg aku = sakit senggugut  ---------> (2)

(1) = (2)

so,
sakit senggugut = sakit nk beranak

sekian kelas equation kite pd hr ni...
dh xlarat sgt sakit ni...
so nk tdo jap...

p/s:
budak laki mesti xtaw cmne sakit ni kn?
tp td ade sorg membe laki ckp...
sakit senggugut pompuan mcm sakit angin pasang bg lelaki...
btol ke ek?
ape sakit angin pasang tu ek??
story ckit leh???
jgn lpe jwb taw bg insan yg bernama lelaki...
ppuan klu nk share cre hlgkn sakit senggugut pon ok jgak...

13 comments:

{lumut} said...

owh yg ni ke..
ak x tau la..
tp org ckp sape senggugut..time beranak nnt susah..aku pon xsure..x branak lagi.haha

Razman said...

angin pasang tu kira macam kentut la..(buat muka yakin je jawab walaupun tak tahu)

F I T said...

tatau..tak penah sakit pn..heh sakit nk beranak tu kn sakit separuh mati..takkan senggugut tu sakit sampai separuh mati kot..manada a..

Nini teDDylicious said...

1 = sakit ketika nyawa dicabut (mati)
2 = Sakit beranak
3 = Sakit gigi

(itu fakta)

walau nini pompuan, nini tak penah kene senggugut. ehe..alhamdulillah..

sakit lelaki..??

err..wo bu qi dao woh!!

ChentaBeng said...

angin pasang bg lelaki tu telo lelaki tu besar sebelah.. lu taw ke? lu g google tgk.. mesti lu tgk telo layut2 sebelah.. kadang2 telo tu akan membengkak macam belon.. besar punya.. telo = testis ok.. wa ciow..

Melz said...

first time dengar angin pasang uit :D

hBz said...

mana tengok laki tengah senang hati je. then, balik rumah, marah2 bini tua. haaa..tu tgh pasang la tu.

Mohd Hazri said...

Angin pasang?? Tak pernah dengar pun. Kalau air pasang surut saya tau. Itu berkaitan dengan bulan. Jadi sebagai konklusi syok sendiri, saya menyatakan bahawa air laut akan lebih pasang bila bulan mengambang, wanita juga akan mengalami angin pasang sewaktu datang bulan. sekian..

Azrul Fhairuoz said...

haha..angin pasang tu hernia...hernia tak sakit la awak...die sakit kalu tersumbat kat situ...hahaha

F I T said...

owh hernia ke??perghh mintak simpang a..

Mr.Chenta said...

orang kata
kalau dah kawen
kurang sakit senggugut
heeee

nape? =P

F I T said...

senggugut tu sakit pe sbnarnya??

neo said...

mm..

my ex told me b4 bout dat pain.

n i know how painful it was.
tgk dia dlm keadaan cmtu, mmg sedih.

she told me, klu senggugut, amik iron, panaskan. n kemudian panaskan sehelai kain.

tuam/demah kain yg panas tu kat bhgian perut. i'm not sure she really mean perut or the 'other' part.

hope dis can help u..

air pasang...mls nk komen. jz here to help u relieve da pain.



//senggugut mmg akan hlg lps da kawen. =)